sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Tehokas

Tehokasta ajankäyttöä ollut koko viikko ja viikonloppukin....siinä tekosyy blogin hiljaiseloon ;)
Isäni täytti vuosia ja toivoi lapsenlapset paikalle ja olikin mitä mukavin iltapäivä kera siskon tuoman suklaakaakun...voih! nam!
Illalla tulin miettineeksi että siitä on kohta vuosi kun äiti nukkui pois...ja silti minulla ei ole vieläkään sellainen riipova ikävä, tunne on niin vahva että äiti on läsnä näissä elämän kiemuroissa...hassua mutta jollain tasolla helpottavaa.
Mitä vanhemmaksi olen tullut niin sitä voimakkaammin olen ollut kiitollinen omista vanhemmistani...minulla on ollut hyvä lapsuus ja vanhemmat jotka ovat aina tukeneet minun päätöksiäni vaikka ovat joistakin jo alusta asti tienneet että mäkeen menee :D
mutta niin se elämä opettaa väliin kantapäänkautta. Ja hitsit kuinka fiksu ja filmaattinen minustakin on tullut ....heh heh :)
Eilen oli aivan huikaisevan hieno ilma ja tietenkin jäähallin kirpparilla oli aamusta käytävä...mitään en ostanut, olin hieman harmistunut kun oli niin huonoa tavaraa myynnissä. Ei löydön löytöä... toisaalta ihan hyvä koska minulla on vieläkin kesken se ...projekti että pistän pois tavaraa!!!
Lupauduin ystävälleni avuksi kellarin setvimiseen ja toivon hänelle myös siitä voimaantumista ja uutta alkua...uutta potkua elämään.
Sen olen todennut että kun asiat elämässä on mytyssä ja solmussa, siivous auttaa kun setvii laatikoita, luopuu tavaroista joita ei tarvitse...se vaan selkiinnyttää, on kokeiltu ja toimii :)
Mutta tämä fiksu ja filmaattinen laittaa nyt muutaman ihanan hankikuvan niistä tämän talven viimeisistä....ja painuu kotitöiden armaaseen maailmaan.
                                            * haleja kaikille ja iloa alkavaan viikkoon *


1 kommentti:

Hei! Jätäthän jälkesi käynnistäsi blogissani :)